המדריך המיוחד

♛אירוע ברית בבית

058-5455500 - WhatsApp

♛תכנון כמות המוזמנים♛

?השלב החשוב ביותר בתכנון ברית מילה או בריתה הינו שלב המוזמנים. שלב זה הוא בעצם הבסיס לתהליך תכנון האירוע , מדוע

.במידה והתכנון שביצעת עבור האירוע שלך הוא לא נכון ייפגעו מכך צדדים רבים

.הדבר עלול ליצור אי הבנות , אי נעימויות ובעיקר הפסדים

אם טעית בכמות המוזמנים סביר להניח שאורחים רבים ימצאו עצמם ללא שולחן לשבת בו , או לחילופין ללא מנת האוכל שלה ציפו

מכאן שטעות כזו עלולה לעלות לך בהפסד , במצב לא נעים ואיך לא מזיכרון מר מהאירוע שלך

על כן , שלב זה הוא שלב חיוני וחשוב בתהליך שאליו אתם ניגשים

הקפידו לתכנן את רשימת המוזמנים בקפידה , החל מיקירכם , משפחה מצומצמת וכדומה עוד כמה חודשים לפני האירוע , כך תמנעו שיבושים לא צפויים בהמשך התהליך

באפשרותכם לעשות זאת ידנית או ע"י המחשב , או אפילו ע"י אדם שמומחה בעניינים מהסוג הזה כדוגמת מפיק חתונות. כתיבה זו מבעוד מועד תחסוך לכם בעיות בעתיד הקרוב

לאחר שהחלטתם מי מבני הזוג או מבני המשפחה הוא זה שאחראי לרשימת המוזמנים רשמו לכם תחילה את המוזמנים " הפוטנציאלים" משני הצדדים. תוכלו להיעזר ברשימה אותה תארגנו ביחד - כך תמנעו מאי הבנות בניכם

זכרו לכתוב גם את המוזמנים של ההורים והאחים אם יש , משני הצדדים

עוד זכרו כלל חשוב : אין צורך להזמין אנשים שמעולם לא הוזמנתם לאירועים שלהם, רוב הסיכויים הם לא יגיעו. כמובן שלעיתים ישנם חריגים, או מקרים בהם הכרתם מישהו בתקופה האחרונה והוא מאוד נכנס ללבכם וברצונכם להזמין אותו

בנוסף אם ישנו מוזמן שבאופן קבוע לא נענה להזמנות שלכם לאירועים הקודמים שלכם , סביר להניח שגם הפעם הוא יוותר ולא יגיע. על כן , מנעו מעצמיכם מצב בו אתם לוקחים בחשבון מוזמן

שלבסוף – לא יגיע

בנוסף לכול אלה , עליכם לזכור לעמוד בכמות עליה חשבתם פחות או יותר , ולא לחרוג ממנה רק כי אחד מבני המשפחה מבקש. תוכלו להסביר לו בצורה יפה כי מדובר באירוע בבית עם שטח מצומצם יחסית , עם עד כ – 40 מוזמנים ולכן יש להגביל את כמות המוזמנים שלו ולצמצם אותה

בצורה זו תוכלו לשמור על התקציב שתכננתם כי אם לא יהיו פספוסים, לא יהיו גם מנות אוכל שישארו ועוד

אע"פ כן , קחו בחשבון מקרים בהם תופתעו לטובה ותראו כי הגיעו יותר אנשים מהמצופה , על כן , הכינו עצמיכם מראש למצב כזה והשאירו אופציה למקומות "חירום" בהם תוכלו להשתמש במקרה כזה, עדיין, מדובר באירוע ביתי אב, צריך לחשב כמה שיותר

אל תחששו מעניין המוזמנים , זכרו כי מדובר באירוע ביתי וקטן יחסית ועל כן קל יותר לוודא אישית עם המוזמנים עצמם אם הם מגיעים או לא

באפשרותכם להשתמש בשירות " אישורי הגעה" שזה ממש פשוט, מצד שני, באירוע ביתי קטן עם מעט מוזמנים אשר רובם זו משפחה והשאר חברים ממש קרובים, פותחים היום קבוצת ואצאפ ובזה נגמר העניין . זוהי אופציה יעילה אשר תחסוך מכם בעיות עתידיות בזמן האירוע

אם כן , עניין כמות המוזמנים לעיתים נראה מכשיל , אך אם תעבדו באחראיות ובסדר תוכלו להבטיח לעצמיכם את הנושא. שוב זכרו לטפל בנושא הזה מבעוד מועד ולא להשאיר אותו לרגע האחרון , זו יכולה להיות ההצלחה או הנפילה של האירוע שלכם

♛השכרת כיסא אליהו הנביא♛

כסא אליהו הנביא הוא עניין חשוב מאוד אליו יש לשים לב בבואכם לארגן את אירוע ברית/ה בבית

כסא אליהו הנביא הוא בעצם מנהג יהודי בו הסנדק מתיישב על הכיסא ומחזיק את העולל החדש שבא לעולם

מנהג זה החל בשל אזכור מקראי בו נאמר כי אליהו הנביא לא האמין שבני ישראל יקיימו מצווה זאת ולכן ציווה אלוהים כי מעתה והלאה אליהו הנביא יהיה נוכח בכול טקס ברית שיערך מאז ולעולם

בשל חשיבותו של הכיסא לדת היהודית מתכנסים רוב האורחים ומקבלים ברכה מהסנדק שיושב על הכיסא המוערך. זאת בשל קדושתו של הכיסא המיוחל

המנהג המקובל הוא להכין כסא מפואר , יפה , וראוי כיאה למצווה חשובה זאת. לעיתים תוכלו למצוא כסאות אשר בנויים מ2 מושבים וזו מתוך האמונה כי אליהו הנביא מקבל מקום ישיבה משלו והסנדק מקום ישיבה נוסף

לפי ההלכה תוכלו להשתמש בכול כיסא אם כי ההלכה מסבירה כי מקרה זה יותר רק במידה ואין ברירה. מפאת חוסר זמן או מסיבות אחרות

נציין כי לא בכול מקום בו מתקיימים אירועי שמחה תוכלו למצוא את הכסא של אליהו הנביא ולדבר איתם על השאלה או השכרה לשעות מסויימות על כן יש לדאוג לעניין זה מראש ולברר עם המקום בו ניתן להשכיר או להשאיל

: מספר דרכים

- תוכלו להשאיל את הכסא ממכרים או חברים אשר מעוניינים לעזור לכם , ומיד אח"כ להחזירו

למשאיל. אופציה זו תחסוך לכם את עלויות הכסא

- דרך נוספת היא להשכירו או להשאילו מבית כנסת

בד"כ בתי הכנסת משאילים אותו ללא תשלום מתוך כוונה טובה ועזרה טהורה שכן הם מאמינים

במצווה זו ומשתדלים לעזור

אופציה נוספת: להשכיר הכיסא מחברה אשר מתמחה בכך ודואגת גם להבאה והחזרה.

בכול דרך בה תבחרו – זכרו את חשיבותו של הכסא והשיבו אותו לבעליו "בריא ושלם" כפי שקיבלתם אותו , בייחוד אם אתם מקבלים אותו כעזרה וללא תשלום. עוד זכרו כי זוהי מצווה נפוצה וייתכן ועוד אנשים מעוניינים להשכיר או להשאיל את הכסא , לכן דאגו להחזירו בזמן שנקבע

כך או כך זכרו כי לא מדובר בעלות גבוהה במיוחד אך הובלתו למקום האירוע לעיתים יהיה יקר ולכן אנו ממליצים להיערך לכך בהתאם . בנוסף בקשו לראות את הכסא על מנת לוודא שהוא ראוי ומוכן לשימוש , ובכלל , שהוא לטעמכם. בכול זאת, זהו פריט לא קטן אשר מופיע במרכז הבית ויופיע גם בצילום, כלומר בזיכרונות שישאיר לכם הצלם

זכרו : אם מצווה זו חשובה לכם , מהרו לשמור את מקומכם בתור לברכת הסנדק , אחרת תמצאו את עצמיכם עומדים המון זמן. זוהי אמונה חזקה מאוד באנשים , וסגולת הכיסא חשובה להם מאוד

♛נוחות הישיבה באירוע♛

טעות נפוצה באירועים קטנים בבית כדוגמת " ברית מילה " היא לחשוב שמאחר ולא מדובר

בחתונה או באירוע גדול הרי שמדובר באירוע פחות מושקע או עם פחות דגש על הדברים הקטנים

!ההפך הוא הנכון

מכאן יש שים לב לכול עניין התכנון באירוע מסוג זה ובפרט בעיצוב מקומות הישיבה באירוע – דבר שיביא לאיכותיות האירוע

דווקא מאחר ומדובר באירוע קטן יותר , יש לשים לב לכול עניין מקומות הישיבה, לא תרצו להגיע למצב בו תיווצר צפיפות או דוחק בקרב המוזמנים ובעצם בכך תיווצר אוירה לא נעימה באירוע אותו תכננתם

זכרו : תכנון נכון של מקומות הישיבה באירוע שלכם יביא לתוצאות טובות אשר יביאו איתן אוירה נעימה , אסתטית ובעיקר נוחה

הכנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לתכנן את נושא " מקומו הישיבה" באירוע ברית בבית

1. כשאתם מתכננים את מקומות הישיבה באירוע שלכם השתדלו ליצור מצד אחד חלל ומעברים נוחים וראיי בין השולחנות – עניין זה יצור עבורכם מרחב נוח לקהל האורחים

2. יחד עם זאת הקפידו מצד שני ליצור אווירה אינטימית ונעימה בעיצוב אטרקטיבי של השולחנות וזאת על פי טעמכם האישי כמובן

3. בעריכת אירועים ביתיים יש ליצור חלל כמה שיותר גדול . תוכלו למשל להוציא ריהוט כבד כמו ספות, שולחנות שידות וכדומה. כך תוכלו ליצור מרחב נעים אשר יביא עימו גם אינטימיות וביתיות

4. אנו ממליצים לערוך שולחן אחד ארוך או שני שולחנות ארוכים ויחד עם זאת להקפיד על גדלים שווים ועיצובים מרשימים אשר יביאו לססגוניות ושיפור המרחב

:אפשרויות עיצוב

בפניכם עומדות אופציות רבות לעיצוב מקומות הישיבה , כך שתוכלו ליצור אוירה מרשימה עבור האירוע שלכם

- ניתן לעצב את מקומות הישיבה עם בדים מיוחדים, עיצובי כלי הגשה איכותיים ונעימים למראה

יש לזכור : לרוב כשאתם בוחרים לערוך את ברית המילה שלם בתוך בית , אתם לוקחים בחשבון כי מדובר בחלל קטן ואינטימי ( לרוב) על כן , בבואכם לסדר את מקומות הישיבה זכרו כי לעיתים מזג האוויר אינו מאפשר שיבה בחוץ ( בחצר או בגינה או במרפסת) על כן עליכם לקחת בחשבון מצב בו מרבית האורחים יעדיפו לשבת בתוך הבית או מחוצה לו , על כן עליכם להשאיר מקום לכלל האורחים , גם אם תאלצו לקנות או להשכיר כסאות באופן חד פעמי , עניין זה ייצור תחושת נוחות ונעימות לקהל האורחים

- הקפידו לסדר מקומות ישיבה לכולם גם אם הקונספט של האירוע הוא אירוע בופה עם קייטרינג בהגשה עצמית

.חשבו על עצמיכם : לא הייתם רוצים לאכול בעמידה רוב האירוע , הדבר גורם לתחושת חוסר נוחות והגבלת החופש

- במידה והחלטתם לחגוג את האירוע האינטימי בחלל ביתכם , דאגו לנקות ולסדר את המקום " טיפ טופ" ודאגו למרחב תנועה נוח לאורחים. דאגו למנוע את כניסת האורחים לשטחי המטבח שלכם. אנו ממליצים לתחום ולהפריד בין שני החללים . חלל מקומות הישיבה של האורחים וחלל המטבח / ההגשה . תוכלו לעשות זאת באופן פשוט ע"י וילון או מגוון אפשרויות אחרות

- את מקומות הישיבה במקרים של אירועי ברית מילה הנערכים בבית ניתן גם לתכנן בדיוק הרב ביותר, כיוון שסביר להניח כי אתם יודעים בדיוק את כמות המוזמנים (אם הייתם עקביים בתכנון מוזמנים) וכך ניתן לסדר מראש את כמויות השולחנות והכיסאות שיש לסדר לקראת האירוע. תכנון מקומות הישיבה באירוע קטן יכול גם לאפשר עיצוב אישי לכל מוזמן ואורח כמו גם הנחת שי אישי לכל אורח דבר שיוכל לתרום רבות לאירוע שלכם ובוודאי לשמח את קרובי המשפחה ואת האורחים כולם

המלצה נוספת שלנו עבורכם היא להעדיף מספר שולחנות של כעשרה אורחים על שולחן אחד ארוך לכול האורחים

ניתן לומר כי שולחן ארוך זוהי אופציה המתאימה יותר לאירועים אינטימיים המתקיימים בביתכם. וזאת מאחר שפתרון זה מביא לאינטימיות הדרושה ויחד עם זאת "תוחם" את האירוע לחלל אחד כאשר כולם בו יחד

מספר שולחנות לעומת זאת מתאימים לאירוע גדול יותר , כדוגמת אולם. וזאת מאחר שסידור זה של השולחנות מאפשר את התזוזה העתידית של האורחים באירוע וכמו כן עדיין יוצר את תחושת האינטימיות הנדרשת באירוע מסוג זה

תכננו נושא זה בהתאם למספר המוזמנים לאירוע שלכם, ובמידה ומדובר בכמות גדולה מאד שקלו אופציות של אולם אירועים קטן או אירוע שיופק בחצר גדולה

♛קישוט ועיצוב הבית♛

כשמגיע הרגע לתכנן את האירוע שלכם , בין אם מדובר באירוע אינטימי או גדול יותר עליכם לשים לב טוב טוב לנושא קישוט ועיצוב הבית. נושא זה הוא המתכון לאירוע יפהפה ומושקע שייזכר לעוד הרבה זמן גם לאר שיסתיים

במידה ותבחרו לערוך את האירוע בבתכם קחו , לדוגמא את נושא הניקיון והסדר בבית

מטבע הדברים לא ניתן יהיה לערוך אירוע חשוב מיוחד וחגיגי , באווירה לא מסודרת ולא נקייה. זהו אירוע חד פעמי אליו אתם מזמינים אורחים חשובים ותרצו שהם ירגישו הכי נוח שיש

על כן הקפידו לגרום לויזואליות של הבית להראות מושקעת , ומעוצבת בצורה טובה ל פחות מזו שלאירוע המתרחש באולם

לא תרצו שהאירוע שלכם יחלוף ויישר ממנו טעם של אוירה מבולגנת , עייפה ובעיקר – שגרתית ולא חגיגית

עיצוב הבית וקישוטו ידרוש מכם הכנות רבות מראש בעיקר בקניית ציוד מתאים, הזזת ריהוט שאינו נחוץ וזאת על מנת ליצור חלל גדול בבית- למשל הזזת הספות, שטיחים ושולחנות הקפה

''טיפים לעבודה מסודרת ונכונה בשל " עיצוב הבית

כל פריט שאינו נחוץ לאירוע שלכם העבירו אותו לחדר אחר ובאירוע הקפידו שיהיו רק שולחנות מעוצבים ומרשימים ולא כאלה שאינם נחוצים

השאירו פינה נוחה ומרווחת שתשמש אתכם לעריכת טקס ברית המילה וקחו בחשבון כי גם המוהל ועוזריו הם חלק מן המוזמנים לאירוע החשוב שלכם. הכינו להם מבעוד מועד מקום נוח ומסודר לכל הציוד שהם מביאים איתם, הקפידו למקם מראש את כיסא אליהו הנביא (שכן מדובר בכיסא לא קטן) במקום נוח ולמרות מספר המוזמנים הגדול וודאו כי לא תהיה צפיפות רבה מדי אלא סדר וארגון מופתיים בתוך חלל הבית

כמו כן הקפידו ליצור מקום נפרד ל"בופה", לפינת השתייה או לפינת הקפה והתה, והשאירו גם חלל בין השולחנות למעבר נוח של האורחים ולתנועה הכללית שלהם בחלל הבית

המלצתינו עבורכם היא להביא כמה שולחנות עגולים אותם תוכלו לעצב באמצעות מפות מיוחדות תןך שתוכלו לשלב שם כלי אוכל ססגוניים

השקיעו מחשבה רבה בסגנון של המפות, המפיות, וסט כלי האוכל והסכו"ם החד פעמי

יש באפשרותכם אופציה לערוך שולחן או שני שולחנות ארוכים ולעצבם בצורה מרהיב באמצעות אביזרים לעיצוב שולחנות, ניתן יהיה להוסיף אגרטלים או פמוטים עם נרות ואפילו מתנה אישית לכל אורח בציון שמו

זכרו כי העיצוב הוא המפתח לאירוע. הוא שאיר או לא ישאיר אוירה נעימה על האורחים , יהווה מין "קונספט" לאירוע שלכם, ובעצם יגרום לאירוע ליהיות אירוע אינטימי וחגיגי

פרטים קטנים ליצירת נוחות עבור האורחים

באירוע מסוג זה חשוב מאוד להקפיד על הסגר והניקיון בתוך חלל הבית

דאגו לניקיון הביתי אמצעות הצבת פחים בחלל האירוע . ניתן להניח פחים אישיים קטנים ומעוצבים לאורך השולחנות כך שתמנע התופעה הלא נעימה של זבל ואשפה על הרצפה או מצב של אי סדר וחוסר ניקיון בחלל הבית

אגב , כך גם הניקיון לאחר תום האירוע יהיה קל ומהיר בהרבה

אל תפסחו על נושא הניקיון והנוחות בשירותים, דאגו למגבות אישיות רבות לשימוש האורחים וכן לבישום ולהפצת ריח נעים

שימו לב : עניין חשוב שיש עליכם לדאוג לו הוא עניין חניית האורחים. דאגו לעניין זה מראש והדריכו את האורחים שלכם בעניין מציאת חנייה , או לחילופין הדריכו אותם למצב בו אין להם חנייה והציעו עבורם פתרון חלופי. לא תרצו להתיש את האוחים שלכם עוד טרם הגיעו לאירוע

וודאו כי שום דבר לא חסר לאורחים , מפיות , כוסות , סכום וכדומה , עניין זה לא רק ימנע בלאגן ואי סדר מיותרים , אלא גם יגרום לאורחים לתחושה נעימה , תחושה שחשבו עליהם , וכי ישנה מחשבה עד הפרטים הקטנים שלא חשבו עליהם

וודאו גם כי הילדים הקטנים יוכלו להסתובב ולהתרוצץ בביתכם בבטחה, סגרו על מקום מסוכן או לא בטוח, הרחיקו כלים חדים במגע ישיר איתם ודאו כי דלתות החדרים נעולות וכל המתנות או הציוד שאינו צריך להיות חשוף לאורחים נעול וסגור בפינה מיוחדת, וודאו כי גם חדר המדרגות בטוח עבור הילדים. תוכלו אף להוסיף פינה קטנה של תעסוקה מעניינת עבורם כך שגם האחים הקטנים ירגישו חשובים באירוע של התינוק החדש במשפחה

עוד טיפ קטן מאיתנו הוא עיצובי בלונים. תוכלו לעצב את החלל בהרבה בלונים , אלו תמיד שרים אוירה שמחה ומרנינה ברב האורחים , וגם בקרבכם

♛תכנון הלבוש♛

גם באירוע ברית מילה או בריתה קטן הנערך בבית באווירה מצומצמת ואינטימית, יש להתלבש בצורה חגיגית ומוקפדת שתיצור אווירה מיוחדת לכם ולאירוע כולו

אנו מבטיחים כי גם קרובי המשפחה ידאגו להתלבש חגיגי לאירוע מסוג זה אף על פי שהוא מתקיים במקום קטן יותר או אינטימי יותר

!עניין הלבוש הוא בעצם הסמל לחשיבות האירוע , לחגיגה ואיך לא – לסיבה אותה חוגגים

יחד עם זאת , עליכם לזכור כי מדובר באירוע חשוב ועליכם לדאוג לא רק להתלבש יפה ומהודר אלא גם נוח

על כן תכנון הלבוש יוכל להיות גמיש יותר למשל ספורטיבי אך מהודר, מחויט אך עם זאת קליל נוח ואופנתי. תוכלו להתפנק בבגד חדש או לחילופין תוכלו לקנות פריט אחד חדש ולשלב לו פריט ישן כך שתצרו חליפה יפה לא פחות. באירוע ברית מילה הנערך בבית אין צורך בלבוש ערב יוקרתי הכולל איפור כבד, שמלת נשף או נעלי עקבים נוצצים, אין צורך גם בעניבה וחליפה מחויטת – בייחוד אם תחושו לא בנוח בבגדים אלו

בחרו בלבוש ראוי ומרשים אך יחד עם זאת נוח ונעים גם עבור הילדים הקטנים אל לא פחות חשוב - עבורכם

אירוע ביתי אינו אומר כי עליכם להתלבש בצורה פחות ססגונית , או גרוע מכך – ביתית . ההפך , עליכם להשקיע בלבוש כי זהו צעד חשוב בתהליך תכנון האירוע. על כן בשלב קניית הבגדים או התכנון אלו בגדים ללבוש אל תשכחו לדאוג ולהשקיע בנראות שלכם

דאגו גם להופעה החיצונית הכללית, עיצוב השיער, השקעה בתסרוקות או בתספורות ואל תשכחו אם אנחנו נמצאים בקיץ – קחו זאת בחשבון בשלב התסרוקת בשיער

הגברים לרוב לובשים חליפות מחויטות ועניבות, הילדים בחולצות מכופתרות חגיגיות ונוחות

נושא חשוב נוסף הוא הנעליים אותם אתם בוחרים לנעול

נכון, חשוב שהנעל תיהיה חגיגית יפה וחדשה. אך שימו לב כי מדובר בנעל טובה ונוחה עבורכם. נעל אותה בדקתם והינכם בטוחים כי תוכל לשמש אתכם במהלך האירוע בו יהיו התרוצצויות לא מעטות

אותו הדבר לגבי בנות . בנות לרוב יעדיפו שמלות קיציות או חליפות משגעות , אך יחד עם זאת עליכם לשים לב טוב טוב לבחירת הנעל אותה תנעלו. בחרו בנעל שטוחה ללא עקב גבוה מדי שיאפשר נוחות מרבית ללא כאבים מיותרים ברגליים

דאגו גם לבגדי החלפה זמינים ונוחים בייחוד לילדים ואף לכם במקרה של לכלוך מאוכל או עקב התעסקות עם העולל החדש

עצה נוספת מאיתנו היא לשכור מראש איש מקצוע –מעצב או מעצבת שיער אשר יגיע עד אליכם כך שלא תצטרכו להתרוצץ בהכנות רבות מחוץ לבית אלא להתאפר בנוחות בבית וכן לעצב את השיער בתסרוקת אופנתית ומיוחדת לאירוע החשוב שלכם ישירות בביתכם מבלי לחשוש שמזד האוויר יהווה בעייה עבורכם

הקפידו מראש להזמין את המאפרת או את מעצב השיער האהוב עליכם כמה שעות מראש ביום האירוע, כך שלא תהיו לחוצים ביום האירוע עצמו או תצטרכו לדאוג למראה שלכם בלחץ רב מדי כמה שעות לפני תחילת האירוע

בנוסף אנו ממליצים לדאוג מבעוד מועד לעניין הביגוד. זהו אירוע חשוב מאוד ועל כן עליכם להתכונן אליו בהתאם. מדדו את הבגדים שלכם , יחד עם כול האביזרים הנלווים , היו בטוחים כי הוא נוח ויפה כמו שאמרנו. אותו הדבר עשו עם הנעליים אותם בחרתם , תוכלו אפילו להשתמש בהן קודם ובכך לבדוק כי הן באמת נוחות עבורכם . כך תוכלו ליהיות בטוחים כי תיהיו יפים ונינוחים בשעת האירוע

♛שילוב הפעלה לילדים♛

אחת הבחירות הנפוצות בקרב אירועי ברית מילה או בריתה היא שילוב של הפעלה לילדים

הילדים הם בעצם " הסטארים " של האירוע פרט לעולל החדש והחמוד שהרי לא מעט מהמוזמנים הם ילדים , אחיינים , בני דודים , חברים של הילד הקטן וכדומה

לעיתים מזמינים הפעלה לילדים גם מתוך מחשבה על עיסוק לילדים הקטנים באירוע שלרוב משתעממים אחרי זמן מה

:שימו לב למספר טיפים מאיתנו בהקשר זה של הפעלה לילדים באירוע

- אם האירוע שלכם יערך בבית פרטי או במקום בו השטח מצומצם – היערכו בהתאם מבחינת

ההפעלה , דאגו שהיא תהיה קטנה ולא כזו שדורשת הרבה זמן , הרבה משאבים והרבה מקום

- כמו כן , מאחר ומדובר בשטח יחסית קטן וכמות מוזמנים יחסית מצומצמת דאגו שההפעלה

לא תעורר הרבה רעש , ההפעלה צריכה ליהיות משולבת בצורה נכונה , כך שהיא אינה דורשת

שקט מרבי ושאינה מרעישה יתר על המידה כך שלא תהווה הפרעה ליתר האורחים אשר ההפעלה

.לא נועדה עבורם

- דאגו לשים את האח או האחות הגדולים במרכז ההפעלה . כך שירגישו את החשיבות שלהם

.באירוע זה וכמובן ייהנו ממה שתכננתם להם

בנוסף ישנן אפשרויות להוספת אביזרים נלווים או מספר תחנות שונות באירוע . כול אלו יכולים להוסיף לחוויית הקטנטנים והאמת? גם לחוויית הגדולים ולנראות האירוע בכללי

:דברים מעניינים שתוכלו להוסיף

- קישוטים כמו בלוני הליום . אפשר להניחם כחבילה אחת בכניסה למקום , או מפוזרים בכול

.החלל , או בעצם בשלל דרכים בתוך חלל האירוע

- עמדת איפור וקעקועים . את עמדה זו תוכלו לאייש גם בחינם , ע"י אחד הקרובים שלכם

.שמעוניינים להתנדב ולהפעיל את הפינה

- עוד פינה שתוכלו להעמיד ובעלות נמוכה היא פינת יצירה קטנה

תוכלו לשים בה מספר משחקים קטנים של ילדים אשר אינם מלכלכים או מפריעים. כמו

.לדוגמא פאזלים , חוברות צביעה וכדומה

- כמו כן תוכלו לשלב עמדה קטנה עם פרסים / צעצועים פשוטים יחסית שילדים אוהבים

נציין בפניכם כי במידה וכן תרצו לחגוג את האירוע שלכם באולם , או בכלל כאירוע גדול עם יותר מוזמנים – האפשרויות להפעלות לילדים גדלות ונהיות רחבות יותר

תוכלו להזמין כמעט כול העולה על רוחכם. מעמדות פיסולי בלונים המלווה במפעיל אשר מכשיר את המשתפים להכין בלונים בכוחות עצמם ובסוף הפעילות הם מקבלים בלונים שהם הכינו

ועד לפינות יצירה גדולות ועשירות בהן הילדים נהנים ומעבירים את הזמן

ובעיקר.. לא צריכים אתכם ההורים בזמן בו עליכם לדאוג לכל כך הרבה דברים ועל הדרך ליהנות ולחגוג

♛מוסיקה באירוע♛

במידה והחלטתם לערוך את ברית המילה בביתכם ולא באולם אירועים שימו לב לעניין חשוב מאוד והוא המוסיקה באירוע שלכם

.טעות נפוצה היא לחשוב שמאחר ולא מדובר באולם אירועים הרי שלא חובה להשתמש במוזיקה באירוע

ההפך הוא הנכון , איך אפשר בלי מוזיקה? זהו פרט חשוב מאוד באירוע ברית/ה שלכם , גם אם הוא מתקיים בביתכם ולא במקום אחר

.המוזיקה מוסיפה רבות לעניין ה" חגיגה" והופכת את האירוע לשמח יותר

בייחוד אם אתם חוגגים את האירוע בחצר הבית, שם כבר ניתן יהיה גם לשלב די ג'יי אשר ירקיד את האורחים וימצה את החגיגה. תוכלו למקמו בתוך הבית או מחוץ לבית כשהרחבה בתוך הבית

במידה ותבחרו ליצר את המוזיקה בעצמיכם , ללא תקליטן תוכלו לרכוש ציד כיום בכל חנות לציוד חשמל, הוא מגוון וזול ויוכל לשמש אתכם בעריכת המוסיקה לאירוע הביתי שלכם

תוכלו להוריד שירים אהובים עליכם ועל האורחים לדיסק און קי ולהשמיע מוסיקה מצוינת באירוע הביתי שלכם אם כמוסיקת רקע ואם כמוסיקת ריקודים מרעננת

זו ההזדמנות שלכם להיות התקליטנים והעורכים המוסיקליים באירוע האישי שלכם

סביר ותגלו כי זוהי פעולה מהנה ביותר לתכנן ולחשוב על פסקול לאירוע ביתי בו תוכלו לבחור את השירים האהובים עליכם ביותר מבלי לבקש זאת מהדיג'יי כך בעצם גם תוכלו לשמר את הסגנון האישי שלכם במוזיקה

במידה ובכול זאת החלטתם לשכור את שירותיו של התקליטן

- דאגו לפינת עבודה נוחה עבור התקליטן במיוחד אם האירוע שלכם מתרחש במהלך היום, דאגו שפינת התקליטן תהיה מוצלת ולא נמצאת תחת השמש הקופחת

בעיצוב של פסקול באירוע ביתי אינטימי תוכלו גם לבקש מן האורחים לבחור שיר האהוב עליהם או לשלב שירה בקריוקי . זוהי פעילות נפוצה המוסיפה רבות לאירוע ומסמלת את החגיגה הגדולה

- גם הילדים ישמחו להשתלב בפעילות קריוקי עם שירי הילדים האהובים עליהם או עם להיטים מוכרים, והשמחה תהיה כפולה ומכופלת

בהפעלת מערכת שמע ביתית משוכללת ניתן יהיה גם לבחור שירים מיו טיוב או להפעיל רשימת השמעת אותם הכנתם מבעוד מועד . רשימה זו כמובן תכלול את מה שאם חפצים

.בו , לפי החלטתכם האישית. - רוק, פופ, דיסקו, נעימות, מזרחית וכדומה

.כך או כך אל תוותרו לרגע על עניין מוזיקה באירוע שלכם. זהו נשא חשוב מאוד

תוכלו לרתום למשימה את שאר בני הבית , כולל הילדים הקטנים שייקחו חלק ברשימת ההשמעה אותה תכינו

זכרו : מוזיקה היא הכרחית , מקפיצה , תורמת לחגיגיות ובעיקר – הבסיס לכול שמחה ואירוע

♛בחירת ספקים♛

זהו הליך חשוב מאוד ומומלץ לתכנן אותו מבעוד מועד ככל שניתן , אפילו עוד בשלב ההיריון. כל שתתכננו אותו מספיק זמן מראש כך תוכלו להבטיח לעצמיכם אירוע מאורגן ומרשים

זכרו כי עליכם לפנות לספקים שונים על מנת לתכנן אירוע ברית/ה , ולא תרצו להגיע למצב בו כול הספקים עסוקים או לחוצים , או עמוסים. הדבר ישפיע על הפן הכלכלי ובעיקר על איכות האירוע

הכנו לכם מספר טיפים אשר ילוו אתכם בהליך המגע עם הספק

.לאחר שריון תאריך משוער סכמו עם הספק על אופן השירות שתקבלו וכמובן על המחירים

חתמו על חוזה מסודר אותו קראתם כך שלא יווצרו אי הבנות בנוגע לכל השירות אותו אתם

אמורים לקבל מהספק ובעיקר על מנת שתצאו שבעי רצון מההליך

תכנון אירוע ביתי בניגוד לתכנון אירוע באולם מקיד בידכם את את כל האחריות להפקת האירוע

.הביתי שלכם ויחד עם זאת את כול תחומי העיצוב כמו הקייטרינג, המוסיקה או הצילום

זכרו : כשמספר המשימות רב יותר , ארגון האירוע קשה ובעיקר מכביד יותר

על כן , כפי שהמלצנו קודם תכננו מבעוד מועד את הנושא תוך כדי מתן תשומת לב מרבית

.לעינינים שפירטנו עבורכם

קייטרינג ואוכל: אוכל הוא הפרט החשוב ביותר בתכנון האירוע. זהו הדבר עליו כולם

.מדברים וידברו בסופו של דבר

לא ניתן לתכנן אירוע ולהפיק אותו בצורה מוצלחת ללא אוכל איכותי וטעים

לא תרצו שהאורחים שלכם לא יאהב את האוכל או חלילה יישארו רעבים , על כן תכננו את העניין

בקפידה ודאגו להביא קייטרינג או אוכל מוצלח ככל שניתן גם אם מדובר באירוע אינטימי

הבישול הביתי : הבישול הביתי האישי המקובל, הכנה של כל מנות האוכל, החטיפים, הקינוחים והעוגות על ידיכם או על ידי בני המשפחה, תוכלו להכין קינוחים מתוקים , לעיתים בני המשפחה אף מביאים איתם פשטידות וסלטים קלים ,ניתן לרכוש מראש את השתייה הקלה / החריפה וכמו כן גם סכום וחד פעמי

:שילוב של אוכל ביתי עם קייטרינג

אם לא תסתפקו בהכנה הביתית , ותרצו עוד מנה מעבר לפשטידות והקינוחים , תוכלו לסגור עם קייטרינג רק את המנה העיקרית , כשאת כול המסביב אתם תכינו. זוהי אופציה אידיאלית ונוחה מאוד

עם ספק האוכל לאירוע הביתי שלכם תוכלו גם לשלב את נושא העיצוב וכן לקבל שולחנות, כיסאות, עיצובי שולחן מרשימים ואביזרי נוי ככל שתרצו וזה יוכל לחסוך לכל זמן רב בתכנון האירוע שלכם ובהפקתו

כך או כך מדובר בעניין שיקל עליכם מאוד בעת תכנונכם את האירוע. כך תחסכו מעצמיכם הכנס של כמויות גדולות של מנה עיקרית – דבר אשר עלול לגזל מכם המון זמן

שימו לב♡ : דאגו למנות דיאטטיות ולמשקאות קלים דיאטטיים למי שמקפיד על כך, יש להקפיד גם על הכשרות ולוודא כי הקינוחים הם פרווה לאחר ארוחה בשרית. במידה וישנם ילדים רבים אל תקפחו אותם אלא הכינו עבורם מנות ילדים משמחות שהן לרוב שניצל וצ'יפס או פיצה אם בחרתם להגיש תפריט חלבי באירוע הביתי

:אפשרויות אוכל

- ארוחה חלבית : אם חשבתם על ארוחה חלבית קלילה המתאימה יותר לבוקר תוכלו להכין מנות

קלילות כמו חביתות , סלטים , לחמים , גבינות ויין

- ארוחה בשרית: במידה ותרצו ארוחת צהריים עשירה יותר תוכלו לחשוב על מנות בשריות

:כעיקרית – אלא שאז יש לשים לב ליותר פרטים

הקפידו להכין במקביל מנות צמחוניות עבור האורחים ובני המשפחה שאינם אוכלים בשר

ייתכן כי בהכנה מסוג זה תצטרכו להיעזר בבני המשפחה , מההורים או הדודות, זכרו להכין כמה

.מנות אוכל יותר כך שלא יוצר מצב של חוסר באוכל

זכרו תמיד להזמין קצת יותר כדי שלא יקרה מצב של חוסרים במנות

- סלטים : סלטים מאוד טעימים ואינם דורשים עבודה יותר מידי מסובכת סלטים כמנות הן

.מאוד מומלצות בשל המגוון הרחב של מנות אותן ניתן ליצור באמצעות ירקות

עוד נמליץ לכם תמיד לדאוג גם לעניין האירוח : דאגו לעיצוב יפה, מסודר עם כלי אוכל נעימים

.למראה וחגיגיים, דאגו למספר רב של מפיות ובכלל זה דאגו להיבט הניקיון והסדר באופן כללי. זה נותן וירה נעימה ואיכותית באירוע שלכם

הקפידו על טריות כל המוצרים והאוכל- קניית לחמים טריים בלבד למשל. חשבו על כל פרט קטן למשל תיבול חופשי לכל אורח לתבל את האוכל או את הסלט כרצונו, מגוון גדול ועשיר של קינוחים וכדומה

,דאגו להפרדה בין חלל המטבח מבחינת הבישולים וכל הציוד הרב וההתרחשות הגדולה

.לחלל האירוע שאמור להיות מסודר ומוקפד יותר

כמו כן , אל תשכחו לארגן פינת שתייה שתכלול שתייה חמה, קרה או חריפה . פינה זו אמורה ליהיות זמינה בכול עת מבלי שיצטרכו האורחים לחמם מים קומקום או לחילופין להתעכב בשבי כוס תה או קפה פשוט

דאגו לפלטת חימום או פיתרון כלשהוא אשר יקל עליכם במידה ותצטרכו לחמם משהו , כמובן שתוכלו גם להכין מראש מנות קלילות כמו קוסקוס , פסטה ודברים שתוכלו להוציא מהמקרר ולחמם

♛הזמנת קייטרינג♛

במידה והחלטתם ללכת על האופציה של קייטרינג ואתם רוצים להזמין, דאגו להתאים את התפריט הטוב ביותר לאירוע ברית/ה שלכם, כלומר להעדפת האורחים שלכם

שימו לב : בדרך כלל מנות האוכל של הקייטרינג יגיעו מוכנות מראש ומקוררות

על כן תצטרכו לדאוג לפיתרון כמו מקרר אשר יאחסן את המנות עד לשעת הוצאתם לשולחנות

יש באפשרותכם (בעלות גבוהה יותר) לסכם עם הקייטרינג שיגיע בזמן בו תרצו את האוכל . כך בעצם האוכל נשמר נקי וחם עד להוצאתו

במקרים אלו חברת הקייטרינג דואגת לרוב גם לעיצוב השולחנות בבית, להבאת כל כלי האוכל והציוד הנדרש כולל מפיות ואף קישוטים מיוחדים לשולחנות, הבאת כיסאות, עיצוב מנות האוכל והגשתם על ידי מלצרים וכן פינוי האוכל וניקיון הבית מכל פריט של חברת הקייטרינג

אנו ממליצים על שירות מסוג זה , בשירות כזה תוכלו לדאוג להנות בזמן האירוע ולא רק להתרוצץ ולהגיד אוכל לאנשים. נכון שאתם האורחים אבל אל תשכחו למה התכנסתם כאן – לחגוג

יתרון זה יוצר נוחות רבה. בסוף האירוע לא תצטרכו להתעסק עם הבלאגן אשר האורחים השאירו מאחוריהם. הקייטרינג דואגים לנקות , לסדר ואף לשמור את מה שנשאר במיוחד עבורכם

לסיכום זוהי אופציה טובה ומומלצת במיוחד במקרה בו מספר המוזמנים שלכם הוא לא קטן ועליכם להתמודד עם כול המשימות המרובות. סמכו על שירות הקייטרינג הוא בדרך כלל יעיל , חיוני ומשתלם

כאמור ניתן תמיד לשלב את הקייטרינג עם מנות מגוונות, קינוחים ושתייה שתרכשו בעצמיכם או לשלב מנות קטנות אותן הכנתם

שימו לב : במידה ובחרתם בשירות הקייטרינג תוכלו לבקש צורת הגשה יוקרתית יותר הכוללת כפפות למלצרים , או תלבושת אחידה מפוארת , ניתן לשלב קינוחים מפתיעים , או מתנות קטנות המקשטות את החלל

כך או כך , זכרו תמיד להתאים את הקייטרינג עבור האורחים שלכם וטעמכם האישי

♛עמידה בזמנים♛

איחור הוא שמינו השני. רבים מהאנשים נוהגים לאחר לאירועים אליהם הם מוזמנים , ובכלל במהלך יומם הם מאחרים לפגישות , עבודות וכדומה

עניין זה הוא קריטי באירוע. איחורים פירושם הפסדים. איחורים של אנשים יכולים להשפיע על הצלחת האירוע . על כן דאגו כי כולם יהיו בזמן באירוע

הקפידו לתת שעה אחת קודם וכן תוכלו להבטיח שגם המאחרים יגיעו בזמן . הקפידו לעמוד בזמנים גם אתם , כאשר הכול מוכן בזמן לקראת האורחים. גם אם מדובר באירוע באולם וגם אם מדובר באירוע ביתי

זכרו כי יש לכם המון דברים לארגן בזמן כמו : תלבושות , עיצוב כלים וכדומה. זכרו כי עדיף לכם להקדים ולהמתין לאורחים בשקט וברוגע , כאשר לרוב תמיד תמצאו מה לעשות ועם מה להתעסק עד שיגיעו האורחים. בין אם בסידורים אחרונים , ובין אם בצילומים אחרונים לפני האירוע

לא תרצו לאחר או להגיע בדיוק בזמן כאשר אתם לחוצים ולא הספקתם את כול מה שרציתם. אתם המראה של האירוע שלכם , דאגו לתכנן נכון את לוחות הזמנים שלכם ככה שתספיקו לארגן את התינוק שדורש לא מעט תשומת לב ביום חג שכזה , בדקו כי הילדים מוכנים ולבושים כפי שרציתם , וכמובן בדקו כי המוהל מגיע והכול תקין

תכננו רשימה מוקפדת של כל פרט ופרט בכדי לא לשכוח דבר. הוסיפו בכל פעם פרטים נוספים חשובים וביום האירוע עברו על הכל באופן מסודר. זכרו כי אירוע הנערך ביום דורש הערכות

זמנים אחרת, הלו"ז הרבה יותר צפוף , ואנשים ממהרים להגיע ואולי לחזור לסדר יומם , על כן הקפידו על אירוע מסוג זה כפי שהייתם מקפידים על אירוע בלילה

עוד חשוב לזכור כי לעיתים צצות בעיות ברגע האחרון. ככול שתקפידו יותר על לוח הזמנים , כך תוכלו ליהיות רגועים בשעה כזו

♛בחירת כרית מעוצבת♛

במהלך ברית מילה נהוג לבצע את טקס ברית המילה יחד עם מוהל סנדק וכרית עלייה מישים את העולל. נהוג להשתמש בכרית מעוצבת אשר נתפרה והוכנה במיוחד עבור הטקס

לאורך הדורות כריות ברית המילה היו תמיד מעוצבות ומושקעות ואף עברו במקרים רבים מדור לדור עם סיפורים מעניינים או זיכרונות יפים על בני המשפחה ועל טקסי ברית המילה שהיו במשפחה

ניתן לחפש כרית אשר עברה בדורות ולהשתמש דווקא בה לטקס שלכם . יש בעניין זה מן הסמליות

אם בכול זאת בחרתם לקנות כרית . תוכלו לרכוש היום מגוון כריות לטקס ברית המילה במחירים נוחים לכול כיס. עניין זה הוא נפוץ ועם השנים ישנן יותר ויותר אופציות לכריות לרכישה

תוכלו לרכוש זאת בחנויות למוצרי נדוניה או טקסטיל ובכך לשמור את הכרית כמזכרת לעוד המון שנים , ומי ודע אולי תהיו הדור הראשון לכרית בה ישתמשו לעוד הרבה דורות

אנו מבטיחים כי לכרית שעוברת מדור לדור נוצרת חשיבות אישית וסנטימנטלית אשר נשמרת לאורך השנים

לאחר שהכנתם את הכרית או בחרתם כזו . תוכו להכין נאום או שניים אותו תרצו להקריא או להעביר לייתר האורחים במעמד זה שלסירת הילד על הכרית

רגע זה הוא רגע נפוץ שחוזר בהמון אירועים והוא תוחם את הרגע הנפלא הזה לרגע אישי יותר אינטימי ומרגש

♛בחירת מוהל♛

באירוע ברית המילה אנו עורכים ,איך לא , את טקס ברית המילה. האחראי לטקס זה הוא המוהל. המוהל הוא תפקיד מאוד מאוד חשוב באירוע מסוג זה . הוא למעשה גם מנתח כירורג המוסמך

לבצע הרדמות מקומיות או כלליות, והוא עובד כרופא לכל דבר מעבר להסמכתו כמוהל

בעוד שלמוהל רגיל אסור לחלוטין להשתמש למשל בשעת טקס ברית המילה בהרדמה חלקית, לעיתי ישנו ש מצד ההורים לבי הטקס בעיקר לגבי תחושותיו של התינוק ולכן הורים אלה מעדיפים רוב רפא כמוהל

יש גם הורים שמעדיפים לערוך את הטקס כבר בבית החולים בצורה מאורגנת יותר כשלמעשה במצב שכזה ההורים יזמינו לטקס הברית מעט מאוד אנשים , ברמה המצומצמת ולאחר מכן יקיימו אירוע באופן פחות אינטימי

.ידוע כי זהו הליך כירורגי יחיד במינו שאינו דורש או מכריח להשתמש בשירותו של רופא מוסמך

אף על פי שכישוריו של המוהל אינו מוטלים בספק , ובדרך כלל ההליך הכירורגי מתבצע בהצלחה גם ע"י מוהל מוסמך שאינו רופא , רבים יעדיפו רופא כמוהל על מנת ליהיות רגועים יותר

זהו עניין דתי ועל כן לפי המצווה יעדיפו חלק מההורים לקחת לטקס ברית המילה

כך או כך , נציין כי על פי הסטטיסטיקה ניתן לראות תוצאות מפתיעות בעניין זה. נראה כי דווקא המוהלים שמוסמכים כרופאים מעורבים יותר בסיבוכים או תקלות מאשר אלו שהם מוהלים בלבד

את המוהל תוכלו לבחור במספר דרכים

1. על ידי המלצות מקרובי משפחה או מכרים אשר עברו את הטקס כבר או שתוכלו לשכור בעצמיכם

את שירותו של המוהל שתבחרו על פי ניסיונכם האישי , במידה ויש כבר בן זכר במשפחה

2. חשוב מאוד : זכרו כי בין אם בחרתם לערוך את טקס ברית המילה שלכם באולם גדול או באירוע אינטימי בבית או בבית הכנסת, חשוב יהיה לבחור תמיד את המוהל עמו תרגישו בטוחים ותוכל להרשות לעצמיכם להפקיד את התינוק החדש בידו

טיפים חשובים

1. בכל טקס של ברית מילה חשוב לוודא כי ערכת המילה הינה סטרילית לחלוטין

2. תוכלו להזמין ערכות חד פעמיות פרטיות בעצמיכם כך שתרגישו בטוחים יותר

3. בררו מראש עם המוהל כי הוא מוכן למשימה , שאלו כול שאלה שתרצו ואל תתביישו , ככול

שתדעו יותר תרגישו בטוחים יותר

4. שאלו את המוהל גם מה עליכם לעשות לאחר טקס ברית המילה , גם לגבי התינוק וגם בהקשר של ביקור הבית של המוהל. נהוג כי המוהל יגיע אל ביתכם ויבדוק כי הפצע הגליד כראוי וההליך הסתיים בהצלחה

♛צילום לאירוע♛

במידה ותכננתם אירוע אינטימי אשר יתקיים בבתכם ולא באולם אירועים , שימו לב לעניין חשוב מאוד – עניין צילום האירוע

טעות נפוצה החוזרת בקרב אנשים המתכננים אירוע ברית מילה בחולל ביתם , היא לחשוב שאין צורך בצילום מקצועי וזאת מאחר שהיום ניתן לצלם בקלות מכול מכשיר סלולר ולהשיג תמונות באיכות יחסית טובה

הזמנה של צלם לברית איכותי תחסוך מכם ומהאורחים שלכם את הטרחה להתעסק כל הזמן במצלמה הדיגיטלית או לדאוג לצלם כל הזמן את האירוע שלכם במקום לשבת וליהנות ממנו כראוי לאורח. המלצתינו היא צלם מקצועי שידאג לצלם אותם ואת האירוע כולו. צלם מקצועי לא ינפיק תמונות באיכות בינונית, תמונות מטושטשות או צילומי וידאו מלאים בתזוזה

.דבר שעלול לקרות במידה ותבחרו להסתפק בצילומים מהסמארט- פון

מי מאיתנו לא אוהב לקבל תמונה של עצמו בצורה איכותית וברמה גבוהה מאלו שהוא רואה יום יום בסמרטפונים. איכות צילום הוא פרמטר חשוב מאוד עבור המצולם . על כן אנו ממליצים לדאוג לצילום מקצועי באירוע שלכם כך שתוכלו ליהיות רגועים ולהבטיח לעצמיכם אלבום שווה במיוחד ותיעוד מקסימלי של הרגעים החשובים באירוע

אם בחרתם לערוך אירוע ביתי אין זה אומר שתוותרו על שירותי צילום מקצועיים

האירוע שלכם ראוי לבוק תמונות מעולה ואלבום תמונות מרגש ככל אירוע אחר

טיפים לבחירת צלם מקצועי

בחירת צלם מקצועי היא בחירת משתלמת

בבואכם לתכנן אירוע קטן – אירוע מסוג בוטיק . זכרו כי אין זה אומר שהתשלום לצלפם משתנה או הופך ל"תשלום בוטיק"

זכרו ומאחר ומדובר במקום יחסית קטן , אין אפשרות להזמין גם צלם וידיאו , על כן בחרו בקפידה את הצלם שלכם שיהיה מוכשר ומקצועי כך שיצלם עבורכם לא רק תמונות סטילס לשביעות רצונכם , אלא יוכל ל"פרגן" בוידיאו קצר מידי פעם

באירוע גדול יותר כמובן שכל התמונה שונה, וניתן לשלב צילום וידאו בנפרד וכן צילומי מגנטים שאהובים מאד על כל האורחים ונשארים כמזכרת חשובה ומרגשת מכל אירוע

בקשו מנצלם שישלח לכם לראות דוגמאות של אלבומים דיגטלים עם עבודותיו, (במידה ותרצו להזמין אלבום דרכו) כי לאלבומים ישנו גם עיצוב וזו נישה בפני עצמה, כלומר יש צלמים ששולחים לעיצוב ואז עלות העצוב ''נופלת'' עליכם הלקוחות.

:נסו לבקש מהצלם

תחילה נמלץ לכם לבקש לאירוע שלכם את שירותו של צלם מגנטים , זהו שירוץ לא יקר ומאוד יעיל. האורחים מאוד אוהבים את הטרנד הזה והוא גם מספק עבורכם מזכרות לעוד המון שנים

בקשו מהצלם לשלב צילומים מעניינים ולא שגרתיים. באפשרותכם לבקש שהצלם עבור וישיג מהאורחים ברכת אישית למשפחה המזמינה , או אפילו סתם שיצור תמונות משעשעות ויוצאות דופן

וודאו כי הצלם יגיע מוקדם יותר מהאורחים כך שיוכל לסגור את כל ההכנות ללא לחצים מיותרים, וכמובן איך לא – יוכל לצלם אתכם עוד טרם האורחים מגיעים , באווירה נינוחה וללא לחץ

נסו לבקש מהצלם אותו שכרתם לשלב בתמונות גם רקע עם שם בעלי האירוע והתאריך , זהו פרט שיכול להוסיף וליצור עבורכם ועבור האורחים שלכם – מזכרת נעימה

♛תמחור עבור אירוע אינטימי ומשפחתי♛

הכנו עבורכם רשימת של מוצרים / פריטים אותם תצטרכו לקנות בבואכם לתכנן אירוע אינטימי יותר מזה שבאולם שמחות , תוכלו למצוא כאן רשימת פריטים ומחיריהם לערך

♛סידורים שהם Must

1. צלם סטילס – בין 700 ל 900 ש''ח

2. מוהל - בין 500 ל 1500 ש''ח

3. כרית לברית -בין 150 ל 270 ש''ח

4. כיסא אליהו הנביא להשכרה - 500 ש''ח

♛עיטורים ואביזרים

1. מנפח בלונים - 10 ש''ח

2. חבילת בלונים 50 יח' - 20 ש''ח

3. סלוטיפ דו צדדי - 7 ש''ח

4. גליל חוט מעוצב לבלונים - 10 ש''ח

♛חד פעמי

1. סכינים 50 יח' - 7 ש''ח

2. כוסות קר מעוצבות 20 יח' - 15 ש''ח3

3. כוסות חם 50 יח' - 7 ש''ח

4. מפה מעוצבת עמידה למים - 15 ש''ח

5. מפיות עם עיצובים- 10 ש''ח

6. תבניות לתנור - 30 ש''ח

7. מחזיק מפיות עגול מעוצב: יחידה אחת - 5 ש''ח

8. קופסאות אחסון (אוכל) - 40 ש''ח

9. מזלגות 50 יח'- 7 ש''ח

10. כפות 50 יח' - 7 ש''ח

♛אביזרים נלווים

1. ריחניות לשירותים 15 ש''ח

2. ריחניות לחדר האירוע/סלון 15 ש''ח

3. פינות בטיחות לשולחנות - 10 ש''ח

4. חולצות לבנות למשפחה - 250 ש''ח

5. מערכת סאונד - 700 ש''ח

6. פלטת חימום - 140 ש''ח

7. מרתיח מים גדול חמישה ליטרים - 150 ש''ח

♛אוכל – Home made

1. לחמניות או לחמים טריים - 40 ש''ח

2. חבילות טורטיה - 70 ש''ח

3. ירקות (סלטים) - 170 ש''ח

4. בורקסים - 50 ש''ח

5. פיתות - 20 ש''ח

6. לחמים טריים/לחמניות - 40 ש''ח

7. גבינות - 120 ש''ח

8. שוקיים עוף 50 ש''ח

9. בשר פרגית - 150 ש''ח

10. שניצלים לילדים - 50 ש''ח

11. אסאדו - 150 ש''ח

12. אגוזים בוטנים או צימוקים לסלטים - 40 ש''ח

13. אורז/קוסקוס/פסטות - 60 ש''ח

14. רטבים שונים- 40 ש''ח

♛משקאות

1. שתיה קרה/קלה - 50 ש''ח

2. מים - 11 ש''ח

3. בקבוק יין - 50 ש''ח

4. תה/קפה - 15 ש''ח

5. וויסקי 130 ש''ח

6. יין לטקס הברית - 20 ש''ח

קינוחים - 230 ש''ח

♛לילדים

1. חוברת צביעה 1 יח' - 5 ש''ח

2. צבעים/טושים (חבילה) - 6 ש''ח

3. פלסטלינה (חבילה) - 20 ש''ח

♛תמחור עבור אירוע ביתי עד כ- 60 מוזמנים

- השכרת כיסא אליהו הנביא - 500 ש''ח

- השכרת כיסאות ושולחנות לחצר/בית כולל הבאה - 1300 ש''ח

- קייטרינג הכל כלול (שירותי הגשה, סכו'ם, קינוחים, שתיה חמה/קרה, מפות, מפיות) - 8000 ש''ח

- די ג'יי - 800 ש''ח

- צלם מגנטים - 700 ש''ח

- הפעלת בלונים - 900 - 1200 ש''ח

- בלונים לשולחנות - 500 ש''ח

- הפעלת ציורים - 800 ש''ח

- צלם סטילס - 700 - 900 ש''ח

- צלם וידאו - 1200 ש''ח

- מוהל - 500 - 1500 ש''ח